Główną nagrodę w kategorii Print otrzymała kampania wódki 42 Below, zrwaliwoana przez Saatchi & Saatchi New York. Konkurs Cinema/TV wygrała agencja Leo Burnett Italia z Mediolanu za spotem ”Underwater Word” (Aqualtis Washing Machine), a oddział tej Leo Burnett z Chicago wygrał Grand Cilo za najlepszy billboard (”Sundial”, McDonald's). Pełna lista laureatów tutaj
Underwater Word (Leo Burnett Italia)
42 Below Vodka (Saatchi & Saatchi New York)
4 komentarze:
Underwater Word dowodzi, że nawet AGD można reklamować w fascynujący i oryginalny sposób. Brawa dla twórców.
http://markonzo.edu http://blog.bakililar.az/tempurpedic/ http://www.allamericanrejects.com/profiles/blogs/ashley-furniture-home-store souls http://blog.bakililar.az/webergrills/ http://www.dontstayin.com/members/infraredsaunas http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1534489 http://site.knaanmusic.com/profiles/blogs/ashley-furniture-locations hinkle
Hi forum, cool weather and good mood. life is a good thing however turn
Hi, today is a beautiful day in my life. I saw a first snow in this year and I save this photo for all people in the World!
Prześlij komentarz