W miniony weekend wystartowała kampania reklamowa modelu c3 z nową technologią ekologicznych silników diesla. W spocie telewizyjnym, przygotowanym przez agencję Euro RSCG z Düsseldorfu, Citroën przekonuje, że w przeciwieństwie do „brudnej” konkurencji, samochody z nowymi silnikami zużywają niewiele paliwa i wydzielają do atmosfery mało dwutlenku węgla. Na stronie www.keine-schweinerei.de (tłumacz. małe świństwo), udostępniono materiały dotyczące prac na reklamą, do której wykorzystano kilkanaście żywych i kilkadziesiąt wygenerowanych komputerowo świń. Od niedzieli spot można oglądać w największych niemieckich telewizjach.
20.3.07
Citroën wśród świń
Reklamując nowy, „czysty” silnik modelu c3, francuski koncern Citroën porównuje samochody konkurentów do świń.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz