26.3.07

Mini uruchomia wirtualną wytwórnię płyt

Mini, marka należąca do niemieckiego koncernu BMW, w najnowszej kampanii wykorzystuje marketing wirusowy. W ramach projektu stworzono wirtualną wytwórnię płytową, której artyści, w piosenkach, zachwalają zalety samochodów.


Nietypową kampanię reklamową realizują dwie monachijskie agencje: Start i Interone Worldwide. Na stronie internetowej www.defminirecords.com prezentowane są sylwetki artystów i teledyski. Wszyscy wykonawcy w swoich piosenkach nawiązują do wysokich standardów bezpieczeństwa i niezawodności aut marki Mini, np.: boysband N’Cap w utworze „So many stars” zachwala doskonałe wyniki osiągane przez auta w crashtestach (NCAP to popularne testy bezpieczeństwa, w których ocenia się samochody przyznając im gwiazdki).

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

niezły kawalek. oni są lepsi od just5. :)