Branżowe media w Niemczech z uznaniem wypowiadają się o nietypowym podejściu JvM do reklamowania sedesów. Promocja prowadzona jest pod hasłem „Say no to dirt”, a jej kluczowym elementem jest spot telewizyjny, który w zabawny sposób prezentuje możliwości samoczyszczących toalet. W reklamie zaawansowana technologicznie toaleta firmy CWS „wciąga” działkę kokainy, którą uczestniczka klubowej imprezy przygotowała na desce klozetowej.
15.3.07
Jung von Matt mówi NIE brudom
Branżowe media w Niemczech z uznaniem wypowiadają się o nietypowym podejściu JvM do reklamowania sedesów. Promocja prowadzona jest pod hasłem „Say no to dirt”, a jej kluczowym elementem jest spot telewizyjny, który w zabawny sposób prezentuje możliwości samoczyszczących toalet. W reklamie zaawansowana technologicznie toaleta firmy CWS „wciąga” działkę kokainy, którą uczestniczka klubowej imprezy przygotowała na desce klozetowej.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz