13.4.07

Aktywny wypoczynek czy leniuchowanie?

W Szwajcarii wystartowała kolejna faza kampanii społecznej wspierającej popularyzację aktywnego wypoczynku. W tym samym czasie na ulicach miast pojawiły się wychwalające lenistwo reklamy motorowerów.





Pierwszy z projektów, zrealizowany przez agencję Jung von Matt/Limmat, sfinansowała pozarządowa organizacja Gesundheitsförderung Schweiz. W ramach trwającej od czterech lat akcji popularyzującej zdrowy tryb życia, przygotowano trzy nowe reklamy. Na billboardach i w gazetowych ogłoszeniach pojawiły się sportowe rekwizyty (roki, buty do joggingu i rower) z wyraźną nadwagą. Umieszczone pod spodem hasło nawołuje uprawiania sportu. Co ciekawe, start nowej odsłony kampanii społecznej, zbiega się w czasie z premierą projektu reklamowego firmy Wattworld. Genewskie przedsiębiorstwo specjalizuje się w produkcji rowerów i skuterów z napędem elektrycznym. Reklamy elektro-bików, które przygotował miejscowy oddział McCann Ericsson, zachęcają do „sprytnego” lenistwa. :)


Ruch






Lenistwo


Brak komentarzy: