„Jeśli znalazłeś te klucze – nie zwracaj ich właścicielowi” – napisano na plakietce załączonej do pęku z kluczami. Nissan North America, w ramach najnowszej kampanii reklamowej, „zgubił” ich ponad 20 tys.

Pęki z kluczami umieszczono w pubach, sklepach, arenach sportowych itp. Reklamują innowacyjny system uruchomiania silnika montowany w nowym modelu aut japońskiego koncernu. Każdy ze „zgubionych” zestawów zawiera trzy klucze (w tym jeden do samochodu) oraz dwie plakietki: pierwsza to wspomniana reklama Nissana Altima, zachęcająca do odwiedzenia strony internetowej producenta, druga zaś jest promocją elektronicznej karty służącej płacenia na stacjach benzynowych Exxon i Mobil. Kampania przypomina trochę akcję promocyjną realizowaną w zeszłym roku przez brazylijską agencję Talent. W różnych miejscach Sao Paulo "gubiono" portfele, w których zamiast pieniędzy znajdowała reklama miejscowej gazety ("Znalazleś portfel. Teraz dowiedz się jak go zapełnić. Czytaj ekonomiczne strony Estadão").

(
via)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz