Coca-Cola rozpoczęła kampanię reklamową w najpopularniejszych internetowych projektach społecznościowych – Second Life, YouTube i MySpace. Firma zachęca internautów do zaprojektowania idealnej maszyny z napojami.
W ostatnich projektach reklamowych Coca-Coli często wykorzystywany jest motyw, popularnych w USA, vending machines. W zeszłym roku amsterdamski oddział Wieden + Kennedy zrealizował spot "Happiness Factory", a obecnie producent napoju i agencja Crayon realizują internetową kampanię “Virtual Thirst”, której głównym punktem jest konkurs na projekt wirtualnej maszyny z napojami. Swoje idee dotyczące wirtualnego urządzenia można przysłać w postaci opisu wysłanego za pomocą portalu MySpace, przygotowując film o swoim projekcie i publikując go w YouTube lub projektując swój wynalazek za pomocą narzędzi dostępnych w grze Second Life. Nagrodą w konkursie jest wycieczka do San Francisco, gdzie zwycięzca będzie obserwował pracę nad realizacją swojego pomysłu.
1 komentarz:
longchamp handbags
yeezy supply
nike sneakers for men
jordan retro
curry 6
louboutin shoes uk
yeezy boost 500
lebron 15
supreme clothing
jordans
Prześlij komentarz