20.4.07

Coca-Cola gasi wirtualne pragnienie

Coca-Cola rozpoczęła kampanię reklamową w najpopularniejszych internetowych projektach społecznościowych – Second Life, YouTube i MySpace. Firma zachęca internautów do zaprojektowania idealnej maszyny z napojami.





W ostatnich projektach reklamowych Coca-Coli często wykorzystywany jest motyw, popularnych w USA, vending machines. W zeszłym roku amsterdamski oddział Wieden + Kennedy zrealizował spot "Happiness Factory", a obecnie producent napoju i agencja Crayon realizują internetową kampanię “Virtual Thirst”, której głównym punktem jest konkurs na projekt wirtualnej maszyny z napojami. Swoje idee dotyczące wirtualnego urządzenia można przysłać w postaci opisu wysłanego za pomocą portalu MySpace, przygotowując film o swoim projekcie i publikując go w YouTube lub projektując swój wynalazek za pomocą narzędzi dostępnych w grze Second Life. Nagrodą w konkursie jest wycieczka do San Francisco, gdzie zwycięzca będzie obserwował pracę nad realizacją swojego pomysłu.



Jeden z konkursowych projektów



Reklama W+K "Happiness Factory"